من.............

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

من.............

 

 

کسی میدونه من کیم؟؟؟

من همونیمکه دیوونه ای ام که هیچوقت عوض نمیشه

همونی که همه باهاش خوشحالن همونی که انقد آهنگ گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و

خوانندش متنفر میشه

همونی که هق هقه همه رو با جون و دل گوش میده اما خودش بغضشو زیر بالشت میشکنه 

همونی که با آهنگای شادم گریه اش میگیره

همونی که مواظبه کسی ازش ناراحت نشه

همونی که تکیه گاه خوبیه اما کسی تکیه گاهش نیس

همونی که واسه بقیه زندگی میکنه نه خودش

همونی که  همه فک میکنن خیلی سخته و شاد اما نیس

همونی که همیشه همه رو میخندونه و

خودش فیلم بازی میکنه که خوبه

ولی خودش میدونه چقد داغونه

  همونی که کلی حرف داره اما.........................

آره من همونم(میشکونم غم هامو اما بیشرفا یادگرفتن شنا کنن)

اره من یه بهمن مــاهی ام 

 



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت20:43---23 مهر 1393
افسوس ... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد برای آنچه از دست رفته آه میکشیم


DUYĞU
ساعت20:43---23 مهر 1393
کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم
اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را
از نگاهش می توان خواند

اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم
سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست

دنیا را ببین... بچه بودیم از آسمان باران می آمد
بزرگ شده ایم از چشمهایمان می آید!!

بچه بودیم دل درد ها را به هزار ناله می گفتیم همه می فهمیدند

بزرگ شده ایم درد دل را به صد زبان به کسی می گوییم ...هیچ کس نمی فهمه


DUYĞU
ساعت20:43---23 مهر 1393
راز دل هرگز مگو با محرمت،

چون که محرم؛ محرمش نامحرم است..


DUYĞU
ساعت18:26---20 مهر 1393
سرچشمه ی وحی در كوير است غدير
تقدير خداوند قدير است، غدير
اي عشق! بگو به تشنه كامان ولا
درياست، اگر چه آبگير است غدير
عید بزرگ غدیر بر شیعان مولی علی(ع) مبارک باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ یک شنبه 20 مهر 1393 ساعت 15:1 توسط gomnam