ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ



نظرات شما عزیزان:

mehrnaziiii
ساعت14:34---2 دی 1393
ej ghami

پاسخ:khkhkh


نیلوفر
ساعت23:54---12 آذر 1393

دیه حوصله وب ندارم
چون میدونم رو درسم تاثیر داره.ولی بازم دارم سعی میکنم وبمو آپ کنم.


...............ولی حوصله ندارم.
ولی خب تو ادامه بده
پاسخ:مرسی از هشدارتون ولی نمیگفتینم ادامه میدام من که نگفتم وبتو ادامه بده مگه گفتم بشین درستوبخون.


منم همیشه پست نمیزارم اکثراروزای تعطیل یاوقتایی که هیچ درسی نداشته باشم که البته خدااون روزا روبرسونه.آمین


نیلوفر
ساعت18:27---11 آذر 1393

سلام.خوبی؟ بعد ی مدت به وبت سر زدم.
فکر نمیکردم ادامه بدی وبتو.ولی خوشحالم.
خوب شده وبت.
آهنگ یاس در مورد مرتضی پاشایی رو گوش ندادی نه؟
اگه گرفتی بزارش تو وبت
خدافظ
پاسخ:سلام خوبی؟مرسی که دوباره اومدی. نه گوش ندادم باشه اگه بتونم میزارم.ممنون نظر لطفته.اگه عشقت میکشه حالشو داری بازم بهم سربزن وبمو تاجایی که بتونم ادامه میدم یه وب دیگم دارم اونو به خاطر مدرسم درست کردم اسمش حجابه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ یک شنبه 9 آذر 1393 ساعت 21:42 توسط gomnam