ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

 

 
 
میدانی که؟ باید واقعبین بود !

 

صداخفه کن هم اگر گیر آوردی بگیر!

 

میخواهم وقتی به جرم عشق و انتخاب،

 

برچسب فاحشه میزنندم

 

بغضم را در گلو خفه کنم!

 

 

 

 

 

ترا به خدا ... اگر جایی دیدی حقی میفروختند

 

برایم بخر ... تا در غذا بریزم

 

ترجیح میدهم خودم قبل از دیگران حقم را بخورم!

 

سر آخر اگر پولی برایت ماند

 

برایم یک پلاکارد بخر به شکل گردنبند،

 

بیاویزم به گردنم .... و رویش با حروف درشت بنویسم:

 

من یک انسانم

 

من هنوز یک انسانم

 

من هر روز یک انسانم!

 

 حق انتخاب دارم در زندگی خودم 

 

هه

 

اما چه فایده

 

تازیانه میزنند بر جسم و جانت

 



نظرات شما عزیزان:

فندق03
ساعت15:52---21 آذر 1393
مارک و همی چیو ولش
انگشتر کم نیس؟
پاسخ:ههه


مهراد
ساعت15:55---19 آذر 1393
سلام. وب قشنگی دارین عالیییییییه
پاسخ:مرسی آقامهراد بازم بیا


فرهاد
ساعت18:44---18 آذر 1393
لبخند بد نیست ؛ خنده خوبه ؛
قهقهه عالیه ؛ حتی گریه هم خوبه و آرومت می کنه ؛
اما . . . . لعنت به بغض !


نیلوفر
ساعت20:47---14 آذر 1393
مارک سه علی سه رو از عکس بردار
پاسخ:شرمنده حوصله ندارم
به بزرگی خودتون ببخشید دیگه


نیلوفر
ساعت20:44---14 آذر 1393
خیلی مطلبت خوب بود.
پاسخ:مرسییییییییییی میدونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 14 آذر 1393 ساعت 15:41 توسط gomnam