اهــــــــــــــــــــــای

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

اهــــــــــــــــــــــای

 

 

اهـــــــــــــــای!!
 
وقتی با من دعوات میشه انتظار نداشته باش
 
من بیام منت کشی
 
من برای بستن بند کفشامم پاهامو میارم بالا هیچوقت خم نمیشم
 
گفتم درجریان باشی
 
  من همینــــــــــم که هستم
 
شــــاخ نیستم چون گــــاو نیستم
 
خــــاص نیستم چون عقــــده ندارم
 
بــــالا نیستم چون پرچــــم نیستم
 
فقط یه ادمــــــــم
 
چیزی که خیــــــــلی ها نیستن....



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت2:13---22 آذر 1393
السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج) السلام علیک یاامین الله فى ارض و حجته على عباده (یاصاحب الزمان آجرک الله)اربعین حسینی بر شما وعاشقان حسین تسلیت...!!!

پاسخ:همچنین عزیزم


DUYĞU
ساعت2:12---22 آذر 1393
زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش
لایق بهترین هایی .


فندق03
ساعت15:29---21 آذر 1393
تو چقد عین منی عزیزم

لاااااایک!
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 10:19 توسط gomnam