معذرت

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

معذرت



من یک عذر خواهی به خودم بدهکارم...

 

برای اینکه احســــاساتـــی بودم...

 

برای اینکه یــــک رو بـــودم...

 

برای اینکه غـــــــــرورم رو شکستم...

 

برای اینکه انــــــــــــــــــــــــسان بودم...

 

 

 

معـــــــــــــذرت قــــــلب صـــــــــــــــبورم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت15:58---11 دی 1393
خدا ادم رو گیر این زنا نندازه ... واالاه
پاسخ:بشین بینم خیلی دلتم بخواد


مهراد
ساعت19:42---6 دی 1393
به مهلا بگو من رو ببخشه...........
پاسخ:آقامهرادببخشید که اینومیگم البته فقط از یه قضیه باخبرم نه همش چون مهلارو ندیدم که برام تعریف کنه ولی شماپسراهرکاریو میکنن آخرشم عفو میخواین همین قول نمیدم ولی سعیمومیکنم البته اول باید از کل ماجرا باخبرشم


mehrnaziiiii
ساعت9:29---26 آذر 1393
asheghetaaaaaaaaam.......kheli gigiri bod
پاسخ:واقعامرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ یک شنبه 23 آذر 1393 ساعت 14:37 توسط gomnam