پسریعنی؟

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

پسریعنی؟


پسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت

سرتن بعدش جامعه بزرگت میکنه !

پسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول نشی !

پسر بودن یعنی بعد 18 دیگه یا سربازی یا سربار !

پسر بودن یعنی استرس سربازی و حسرت درس خوندنه بدون استرس !

پسر بودن یعنی بعد بابا مرده خونه بودن سنم نمیشناسه یعنی چی !

یعنی بابا نباشه نون باید بدی حالا 5 ساله باشی یا 50 ساله !

پسر بودن یعنی حفظ خواهر و مادر و همسرت از هر چی هیزیه !

پسر بودن یعنی آزادی که از ( آ ) اولش تا ( ی ) آخرش همش مسئولیته و حصار !

پسر بودن یعنی جنگ که شد گوشت تنت سپر ناموسته !

پسر بودن یعنی یه سگ دو زدن واسه یه لقمه نون که جلو زن و بچه کم نیاری !

پسر بودن یعنی واسه عید لباس نخری که دخترت

واسه خریده لباس هر چی دوست داره بخره !

پسر بودن یعنی بی پول عاشق نشی !

پسر بودن یعنی حرفایی که میمونه تو دل !

پسر بودن یعنی "مرد که گریه نمیکنه" !

پسر بودن یعنی همیشه بدهکار بودن به همه !

پسر بودن یعنی ..................

مسئولیت مسئولیت مسئولیت



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت20:40---17 بهمن 1393
اره . تو از کجا میدونی پسر بودن اینقدر درد داره ابو. ماشالله. واقعا درکت بالاس
پاسخ:من کلا درکم بالاس


نیلوفر
ساعت20:39---17 بهمن 1393
vampire dg kam mibinam . ta fasl akharesh didam. hala montazeram bazam bia. rasty ye film hast be esm ARROW kheili bahalle man mibinam. hatman download kon. mesle vampire hast vali behtar
پاسخ:باش مرسی


مهلاجوووووووووووون
ساعت12:47---24 دی 1393
هالا تو باید لو میدادی که من بهت گفتم....فضول..گلمی..بلبلمی....یه چهچهبزن دلم باز شه
پاسخ:ههه باشه دوووووودووووودووووو خوبه تازه دارم تمرین میکنم حقش بود


مهرا
ساعت13:05---23 دی 1393
پسر یعنی وقتی یکی داره به تنها عشقت توهین میکنه.... پاشی و....
پاسخ:آره منظورت فرها د دیگه درجریان کامل هستم آقا غیرتین هههه
د اسمتو مهلا خورد


زهرا 03
ساعت20:42---21 دی 1393
کلی گفتم بعضیا اینجورین.

افرییییییییین پیشرفت کردیا.خخخخخخخخ ولی دوتا فصل و ی نصفه میمونه عزیز
پاسخ:عب نداره ولی خدایش اصن دوس ندارم تموم شه به مسئولین اطلاع بدین بازم بسازن هه


زهرا 03
ساعت12:07---21 دی 1393
میخواسی بشینی ببینی.
من بدم میاد ی فیلم رو تا یکسال بشینم ببینم.
ok???
پاسخ:یکسال چیه؟؟من خودم دارم از کنجکاوی منفجر میشم چندتا از فصل سه منوده تا تموم شه....هه


زهرا 03
ساعت23:14---20 دی 1393
عااااااااااالییییییییییییییییی ییییییییی بود عجیجم
پاسخ:خواهش گلم استیفن وحال میکنی کوفنتت بشه تموم کردی دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 20 دی 1393 ساعت 20:26 توسط gomnam