هوووم؟؟؟

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

هوووم؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گریهخجالتیوقتی که خیلی ناراحتین چیکار مکنین؟؟؟گریهخجالتی

 



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت15:41---2 تير 1394
آهنگ گوش میدم..وهمراه بااون گریه میکنم...
ویشتره اوقات..با ماشین میرم دور دور...
وهمراهش آهنگو گریه..
پاسخ:کار خوبیه واقعا..


raouf
ساعت19:28---25 خرداد 1394
وقتی که ناراحت باشم گریه میکنم...
هرموقع اپ شدی بهم خبر بده دیگه..
من اپم بیا بسر
پاسخ:هاا؟؟؟چرابیام؟؟؟باش منم گریه میکنم


مهلاجوووووووووووون
ساعت19:03---25 خرداد 1394
میگم ولی مدیونی بهم بگی روانی...بالشت رو گاز میگیرم...گریه میکنم در حد تیم ملی....دیگه..اهان اگه یکی نزدیکم باشه و بهم گیر بده تضمین نمیکنم صورتش همون شکلی باشه..خودمونیما اعصاب معصاب یختی...
پاسخ:منم همینم ولی گریمو پنهونی میکنم خیلی یواشکی اخرشب الکیم هی میخندم ههجلوبقیه البته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ دو شنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:0 توسط gomnam