سلامتی

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

سلامتی

aupload.justladies.ir_imgjustladies_imported1_2013_04_948.jpg

 

به سلامتــــی دختـــــــــــــــری

که وقتــــی عشقشو می بینـــه دلش پــر میکشـــه بپــره تو بغلــش

ولی نجــابتش نمیـــذاره...


به سلامتــــــــــی پســـــــــــری

که حتی یه بارم به خودش اجازه نداد

دستــش به عشـقش بخوره...

ولی پاش بیفتـــه دستـاشو واسه عشقش میده ::



نظرات شما عزیزان:

mehrnaz vlz
ساعت23:52---30 تير 1394
من نظری ندارم
راستی ادرس وبتو گم کردم..ینی سرچ می کنم نمی یاد..درستشو برفرست
پاسخ:واااا پس الان چجوری اومدی؟؟eshqmamnu2.loxblog.com


raouf
ساعت21:35---29 خرداد 1394
وایییی چقدر رمانتیک....خدایی لایک داره
پاسخ: thank you


نیلوفر
ساعت18:40---29 خرداد 1394
الکی.:
1 درصد باور نمیکنم
نه دختر همچین گوهی میخوره نه پسر
ولی اگه زن و شوهر بودن خب یه چیزی
پاسخ:منم برا دخترارو باورمیکنم برا پسرارو نه چون تو دخترا خودم با صراحت مشاهده نمودم


مهلاجوووووووووووون
ساعت15:20---27 خرداد 1394
اخه نازی...چه خوشمل...دلم قیلی ویلی رفت
پاسخ:اره؟؟؟؟؟ههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 27 خرداد 1394 ساعت 13:8 توسط gomnam