دیوووووووونه

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

دیوووووووونه


▓ڪجا دیدیش؟


◀تو یہ فضاۍ مجازۍ


▓ چجورۍ آشنا شدید؟


◀لایڪم ڪرد لایڪش ڪردم


▓خب؟


◀پستاش با همہ فرق داشت


▓بعدش؟


◀یہ روز واسم ڪامنت گزاشت واسہ اولین بار؛ دلم لرزید دلم 


میخواست بازم باهاش حرف بزنم


▓زدۍ؟


◀اره سره صحبتو باهاش باز ڪردم اما خیلے سر ڪِشو یاغے بود و مغرور


▓چــے گفتے بهش؟


◀بهش گفتم مال من شو


▓قبول ڪرد؟


_اولش نه ولے خب بالاخره یہ روز رازی شد،


*خوشگل بود؟


_اره خیلے،یه فرشته ۍ پاڪ


*عاشقش بودۍ؟


۰۰۰۰!!


*چیہ چرا جواب نمیدۍ؟


_اره بودم


*چے شد جدا شدید؟ ڪجا؟


_تو همون فضاۍ مجازۍ دلش گرم یڪے دیگہ شد


*اون دوسِت نداشت مگہ؟


_نمیدونم غرورش نمیزاشت بگہ


*چیشد اوردنت اینجا؟


_یہ روز حرفاۍ عاشقونشو با عشقش دیدم


*خب؟


_دیوونه شدم. تاحالا از اون حرفا بہ من نزده بود


*چیشد الان بہ زوره قرصو دارو زنده ای؟ چیشد الان اینجاییو بہ تخت بستنت؟


_آقاۍ دڪتر تا حالا تو عروسیہ عشقت رقصیدے?



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت20:14---10 آبان 1394
قصد دوستی داری؟؟؟
پاسخ:لطفامزخرف نگید


محمدرضا
ساعت22:05---8 آبان 1394
با من دوس میشی؟؟؟؟

محمدرضا
ساعت21:08---25 مهر 1394
سلام خوبی میایی با هم رل بزنیم من هم استانیت هستم
پاسخ:khoshbakhtam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ دو شنبه 1 تير 1394 ساعت 12:35 توسط gomnam